5 תשובות
זה נחשב עובר אם תקבל 100 נגיד ב30 אחוז אז יהיה לך 67 סופי
שואל השאלה:
אני לא יודעת כמה קיבלתי ב30 אחוז
זה היה בכיתה י' ואני זוכרת שלא הייתי תלמידה טובה..
אני לא יודעת כמה קיבלתי ב30 אחוז
זה היה בכיתה י' ואני זוכרת שלא הייתי תלמידה טובה..
אנונימית
שואל השאלה:
עובר זה 55
כנראה שלא עברתי :((
עובר זה 55
כנראה שלא עברתי :((
אנונימית
אבל זה נחשב עובר?
אנונימית
זה לא כולל
אנונימית
באותו הנושא: