3 תשובות
תיפרדי ממנו הוא סטוציונר
עקרונית לא
אבל את מתארת את זה בצורה מחשידה
אבל את מתארת את זה בצורה מחשידה
נשמע שלא טוב לכם ביחד.. לדעתי תפרדו אם הוא באמת יוצא ככה הרבה אכן מחשיד חוץ מזה בני זוג צריכים לפעמיים גם לכבד אחד את השני וזה לא נשמע שהוא כלכך מכבד את הרצונות שלך כלפיו.. אם הוא הולך כמה פעמים בודדות זה סבבה כזה אבל את אומרת שהוא יוצא הרבה ולא שם עליך.
באותו הנושא: