6 תשובות
שואל השאלה:
ושהיא מצאה הסעה למרפאה והיא עוד לא הזמינה אותה כי אין תרומות
ושהיא מצאה הסעה למרפאה והיא עוד לא הזמינה אותה כי אין תרומות
אנונימית
זה מפריע לך? תתרמי לה את הסכומים המטורפים האלו
היא עושה את זה מרצון טוב
היא לא אמורה לשלם מהכסף שלה עשרות אלפי שקלים על חתולי רחוב.
באיזה זכות את מתלוננת על ההתנהלות שלה ?
את יושבת בבית ומעבירה ביקורת על בן אדם שאין לו שום חובה לעשות את זה
היא עושה את זה מרצון טוב
היא לא אמורה לשלם מהכסף שלה עשרות אלפי שקלים על חתולי רחוב.
באיזה זכות את מתלוננת על ההתנהלות שלה ?
את יושבת בבית ומעבירה ביקורת על בן אדם שאין לו שום חובה לעשות את זה
יש מצב שזה סתם מהלך שיווקי בשביל ללחוץ על נקודות רגישות, ויכול מאוד להיות שבזמן הזה הם כן מקבלים את הטיפול הראוי...
שואל השאלה:
כן היא בעצמה כתבה שהיא עדיין מחכה לתרומות ובינתיים המצב שלהם מחמיר
כן היא בעצמה כתבה שהיא עדיין מחכה לתרומות ובינתיים המצב שלהם מחמיר
אנונימית
את בטוחה בזה שזה לא מה שהיא עשתה?
ומה אם היא תלך לויטרינר ואף אחד לא יתרום? או לא יתרמו מספיק? היא תצטרך לשלם על הכל מהכסף שלה והטיפולים בויטרינר זה לא זול ואת לא יודעת מה המצב הכלכלי של כל אחד
ועוד שבוע יהיה עוד חתול חולה ועוד אחד היא לא יכולה כל פעם לשלם מהכסף שלה ולחכות שאולי בהמשך יתרמו כי בנתיים לה אולי לא יהיה מה לאכול בבית
כל אחד עוזר כמה שהוא יכול והיא מנסה לעזור היא לא רואה ומתעלמת כמו הרבה אחרים אבל יש גבול כמה אפשר לעזור
תנסי פעם אחת לעשות את זה את לקחת חתול רחוב במצב קשה ולהתחיל לבקש תרומות לחפש לו הסעה ולדאוג לויטרינר ולהחלמה ולאומנה ולהכל זה לא כזה פשוט ואנשים לא ישר מתנדבים לתרום לא קל להשיג את הסכומים האלה תנסי פעם אחת ואת תראי אחרי פעמים שלוש את לא תרצי לעשות את זה שוב במיוחד אם תצטרכי לשלם הכל מהכסף שלך ולחכות שבועות וחודשים לתרומות ולהכנס בנתיים לחובות אצל הוטירנרים
ועוד שבוע יהיה עוד חתול חולה ועוד אחד היא לא יכולה כל פעם לשלם מהכסף שלה ולחכות שאולי בהמשך יתרמו כי בנתיים לה אולי לא יהיה מה לאכול בבית
כל אחד עוזר כמה שהוא יכול והיא מנסה לעזור היא לא רואה ומתעלמת כמו הרבה אחרים אבל יש גבול כמה אפשר לעזור
תנסי פעם אחת לעשות את זה את לקחת חתול רחוב במצב קשה ולהתחיל לבקש תרומות לחפש לו הסעה ולדאוג לויטרינר ולהחלמה ולאומנה ולהכל זה לא כזה פשוט ואנשים לא ישר מתנדבים לתרום לא קל להשיג את הסכומים האלה תנסי פעם אחת ואת תראי אחרי פעמים שלוש את לא תרצי לעשות את זה שוב במיוחד אם תצטרכי לשלם הכל מהכסף שלך ולחכות שבועות וחודשים לתרומות ולהכנס בנתיים לחובות אצל הוטירנרים
אנונימית