16 תשובות
כן הגיוני
קורה לפעמים כן
בטח היה לי טסט אחד עם 3 פעמים חנייה ופעם אחת רק לסיום
אנונימי
כן ברור יש כאלה שעושים רק חניה אחת וזה כאילו לסיום נסיעה
שואל השאלה:
ותגידו אם הוא לא בלם אותי או נגע בהגה או העיר הערה רצינית/חמורה, יש לי סיכוי טוב לעבור?
וגם היה טסטר חמוד כזה
אנונימית
הטסטר ממש לא תמיד חמוד ואם הייתה לך כימיה טובה איתו זה סימן טוב שתעברי כי זה באמת מבחן לא מאוד אובייקטיבי, אם אתה לא נוהג *ממש* גרוע או עושה טעות מתוך לחץ, אם אתה עובר או לא תלוי בעיקר בז' של הטסטר
שואל השאלה:
דווקא שמעתי על מלא טסטרים שלא היו חמודים וצעקו
אנונימית
כן
שואל השאלה:
עשיתי באשקלון גם אני לא הרגשתי שאני להיט בחניות וכנראה זה תלוי טסטר
בהצלחה :)
אנונימית
שואל השאלה:
עברתיי
אנונימית
כל הכבוד!!
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
כל הכבוד! מזל טוב נייס
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית