11 תשובות
שואל השאלה:
זה מה שהמשקית תש אמרה לי
אבל זה ממש הגיוני שחושבים על זה נשבע שהצבא זה הדבר הכי טוב שקרה לי
זה מה שהמשקית תש אמרה לי
אבל זה ממש הגיוני שחושבים על זה נשבע שהצבא זה הדבר הכי טוב שקרה לי
אנונימי
שמחה בישבילך כפרה
שואל השאלה:
אבל תעזרי לי מה לעשות בבית, אני סתם בטיקטוק.
בדרכ יש לי שעה וקצת טלפון בשבוע ואני סתם חוזר ללהיות בטלפון
אבל תעזרי לי מה לעשות בבית, אני סתם בטיקטוק.
בדרכ יש לי שעה וקצת טלפון בשבוע ואני סתם חוזר ללהיות בטלפון
אנונימי
תבשל משהו תאפה תמצא תחביב תשיג כלי נגינה תצא עם חברים
דבר ראשון אתה אלוף באמת הסביבה של המלחמה היא זה נורא לומר אבל היא הגיונית והסביבה של הבית פשוט מוזרה תקח דוגמא מראין מהורים במשרה מלאה (ממליצה לצפות) הוא בסוף החליט לחזור אז תחשוב על זה טוב וצבא זה לא תמיד הפתרון כי קשה מאוד לצאת מזה
וואלה? זה עוד לא שמעתי
שואל השאלה:
כן הכל טוב פשוט באמת אני אוהב את הצבא
כן הכל טוב פשוט באמת אני אוהב את הצבא
אנונימי
מןזר קצת הכל טוב בבית?
וואי מבינה אותך לגמרי ,כשהייתי בקורס קצונה הייתי סוגרת 21 על גבי 21 והייתי מתגעגעת למיטה בבסיס ברמה כזאת ,מבינה אותך השקט שבבית הוא לא בשקט שבצבא ,תותח
שואל השאלה:
^זה באמת מנחם, תודה רבה
^זה באמת מנחם, תודה רבה
אנונימי
ברור באהבה