4 תשובות
שואל השאלה:
ואחי (אנונימי ) תוכל לשלוח לי הודעה בפרטי?
ואחי (אנונימי ) תוכל לשלוח לי הודעה בפרטי?
אנונימי
שואל השאלה:
יש אופציה לשלם 202 שקל ללא התחייבות אבל המנוי שאני רוצה זה 99 שקל אז זה הפרש גדול מדי
יש אופציה לשלם 202 שקל ללא התחייבות אבל המנוי שאני רוצה זה 99 שקל אז זה הפרש גדול מדי
אנונימי
שואל השאלה:
לא מסכימים לי להרשם לחדר כושר כי חייב התחייבות לשנה ואני לא יודע אם אצליח
לא מסכימים לי להרשם לחדר כושר כי חייב התחייבות לשנה ואני לא יודע אם אצליח
אנונימי
אחי עדיף פשוט לקנות מנוי לחדר כושר יותר זול.
באותו הנושא: