11 תשובות
סיכוי טוב
מה התתי ציונים שלך
אנונימי
שואל השאלה:
6,6,7,8
אנונימית
טוב(כי את אישה)
אם היית גבר הייתי אומר שנמוך
^לבנות לא חייב אחוזון עליון (לפחות ככה היה בתקופה שאני הייתי מלשב שזה לא מזמן)
אני מכיר אישה עם דפר 90 שקיבלה כלל חמ"ן ולא שחקים
100% תלפיות אם יש לך פרופיל
שחקים לא יודע זה לא ברור
תשלחי בקשה או שיקבלו או שישללו
לא ישלחו לך
אתה תקבל אלפא רק
אבל גם אלפא זה מעולה
(אומרת מניסיון יש לי את אותם ציונים ואני הייתי בפיזיקה אלקטרוניקה)
^מה זה אלפא? בחיים לא שמעתי על זה
8200^
גבוה מאוד כשהם אומרים אחוזים עליונים זה חרטוט אם תחפרי תקבלי

מכיר אנשים עם 80 שקיבלו בלי לבקש