4 תשובות
תמיד עדיף שזה עם בן זוג, הנשיקה הראשונה.. תמיד חרוטה:)
לפי דעתי זה בסדר שזה יהיה ממשחק אמת או חובה
השאלה אם באמת מרגישים משהו בנשיקה הראשונה
עם בן זוג, ומאהבה
לפי דעתי הנשיקה הראשונה תמיד צריכה להיות רק מאהבה, וגם נשיקה שנייה ואחרת.. רק מאהבה (: