2 תשובות
אסור לקחת (אלא אם כן הבוס של המקום בפירוש אמר לך שאת יכולה)

אם לא זה גזל, נקרא לגנוב
אצלי הבוס היה נותן חופשי לפתוח פחיות ולשתות מה שבא לי בנוגע לחטיפים לא משהו שהוא ממש יקר