7 תשובות
היי מה קורה יותר מפתח שיח מהיי
היי מה קורה
תכתבי לו משהו יצירתי לשבור את הקרח
פשוט תכתבי מה זה משנה
אנונימי
היי מה קורה
יש גם שאלה זה יוצר פוטנציאל לפיתוח שיח
שמעי לא בקטע רע לא משנה מה תכתבי זה יהיה בסדר, בנים לא כאלה מחוזרים...
עדיף תכתבי לו היי מה קורה
^האמת שהוא צודק זה סתם להיכנס לזה יותר מדי