11 תשובות
חח, אני 1.52 ואני עולה לי"א.. תתעודדי, יש מצבים גרועים יותר.
אנונימית
חח כן, גם אני עולה לח ואני מטר 63
ו1.50 לילדה שעולה לכיתה ט'? -,-
לא יש יותר נמוכות שאני עליתי לכיתה ח' הייתי 1.48 ולא הייתי היחידה
אנונימית
ו1.50 לכל החיים?
אני כמוך בגיל שלך הלכתי לבדיקות מה שבאלך אמרו לי את תגבהי בעוד 2 3 סנטימטר וזהו ואני ילדה עם הורים גבוהים אם את בלחץ כמוני יש רפידות גובה אני בדיוק קונה גם השבוע ותעשיי בדיקות אולי יתנו לך הורמונים
ממש לא, זה סבבה:)
אממ כן אבל את יכולה ללכת לרופאים ויש הורמון גדילה שיכולים לתת לך אם זה מפריע לך:)
לא:) נמוך הכי קומפקטי
זה גובה בסה"כ.. או שזה יהיה הגובה שלך ותהיי קומפקטית או שתגבהי עוד:)
"דברים גדולים באים באריזות קטנות", היי, תתעודדי, כשאח שלי הקטן עלה לא' והוא היה פחות ממטר...
ממש לא! זה בסדר גמור! מה אני יגיד אני 1.44 ואני עולה לכתה י"ב?!