11 תשובות
חח, אני 1.52 ואני עולה לי"א.. תתעודדי, יש מצבים גרועים יותר.
אנונימית
חח כן, גם אני עולה לח ואני מטר 63
ו1.50 לילדה שעולה לכיתה ט'? -,-
לא יש יותר נמוכות שאני עליתי לכיתה ח' הייתי 1.48 ולא הייתי היחידה
אנונימית
ו1.50 לכל החיים?
אני כמוך בגיל שלך הלכתי לבדיקות מה שבאלך אמרו לי את תגבהי בעוד 2 3 סנטימטר וזהו ואני ילדה עם הורים גבוהים אם את בלחץ כמוני יש רפידות גובה אני בדיוק קונה גם השבוע ותעשיי בדיקות אולי יתנו לך הורמונים
אני כמוך בגיל שלך הלכתי לבדיקות מה שבאלך אמרו לי את תגבהי בעוד 2 3 סנטימטר וזהו ואני ילדה עם הורים גבוהים אם את בלחץ כמוני יש רפידות גובה אני בדיוק קונה גם השבוע ותעשיי בדיקות אולי יתנו לך הורמונים
ממש לא, זה סבבה:)
אממ כן אבל את יכולה ללכת לרופאים ויש הורמון גדילה שיכולים לתת לך אם זה מפריע לך:)
לא:) נמוך הכי קומפקטי
זה גובה בסה"כ.. או שזה יהיה הגובה שלך ותהיי קומפקטית או שתגבהי עוד:)
"דברים גדולים באים באריזות קטנות", היי, תתעודדי, כשאח שלי הקטן עלה לא' והוא היה פחות ממטר...
"דברים גדולים באים באריזות קטנות", היי, תתעודדי, כשאח שלי הקטן עלה לא' והוא היה פחות ממטר...
ממש לא! זה בסדר גמור! מה אני יגיד אני 1.44 ואני עולה לכתה י"ב?!
מאווד
באותו הנושא: