6 תשובות
מודה אני לפניך, מלך חי וקיים, שהחזרת בי נשמתי, בחמלה רבה אמונתך.
אתה יכול להתחיל רק ב מודה אני
אחרי כמה ימים כל ברכות השחר
ואז גם ברכות התורה וכו'
(הכל זה לא יותר מ3 דקות)
ואם תרצה אח יקר אפשר להתקדם עוד אחרי שבוע שבועיים גם שמע ישראל ועמידה
(עם התפילין) אם תרצה הסבר גם על זה תגיד. בכיף פה או בפרטי מה שנח לך אח :)
כתבו לך מעולה
רק מוסיף שאומרים את זה ישר כאשר קמים בבוקר עוד לפני הנטילה
בהצלחה אלוף
שואל השאלה:
להגיד את זה לפני הנטילה?