3 תשובות
למדתי עם העבודה
את לא חייבת לזכור הכל הכל. תזכרי את השאלות העיקריות כמו אלרגיות או סוג לחם וכאלו, תזכרי את הדברים הבסיסיים ואם משהו מתפספס לך ואת לא בטוחה, את תמיד יכולה לומר ללקוח ש"תבדקי מול המטבח" ואז תשאלי מישהו שכן יודע. אם הלקוח מתלונן הרבה תסבירי לו שזה יום ראשון שלך ותחייכי
זה הכל
לכאורה זה עם הזמן, אבל הוא סתם מגזים
את יכולה לקחת את התפריט איתך ביד עד שתזכרי
שואל השאלה:
אין עליך תודה
אנונימית