6 תשובות
כן
לא
8 מיליארד אנשים, יכולים להיות לפחות 20 מיליון איש שתתחברי אליהם ותוכלי להעביר איתם חיים שלמים במחשבה שאתם נפשות תאומות
כן.
^ מחשבה יפה, אבל זה לא סותר. נראלי שמעתי פעם שיעור בשיעור תורה שיש זיווג שהוא משורש הנשמה ויש כזה שהוא לא משורש הנשמה (לא זוכר איך זה עובד) אבל עדיין יש התאמה ויש לזה סיבות שונות לא זוכר בדיוק איך זה עובד
אנונימי
כן. הנפש התאומה שלי גרה היכנשהו ביפן ואין לי מושג מי היא ומה היא. וכנראה לעולם לא נכיר ואני ישאר לבד כל החיים
אנונימי