7 תשובות
בחיים- מתמטיקה, אנגלית.
אולי גם קצת תנך וממש קצת היסטוריה
מדעי המחשב לדעתי.
פיזיקה רק אם זה מסלול שאת רואה את עצמך לוקחת ואוהבת
ומתמטיקה זה טוב לאוניברסיטה
בינתיים ביולוגיה...
ידעתי שהחלב וקטשופ מקולקלים רק מזה שפתחתי את הבקבוק.... יצא הרבה אוויר
(נוצר גז מתהליכי נשימה ופירוק/ייצור...)
חוץ מזה זהו
הרוב הגדול צריך ללמוד רק ביסודי בשביל לדעת ידע בסיסי דברים שאפשר לעשןת איתם מקצוע טוב זה
מתמטיקה- להיןת מהנדס הייטק ויש הרבה שקשורעם לזה
אומנות- עיצוב גרפי אדריכלות גם יש הרבה אןפציות
אם הכל אפשר למצוא מקצוע רק תלוי טם הוא מתאים או לא
חוץ ממתמטיקה ואנגלית הכל זה סתם בשביל לקבל את התעודת בגרות שזה בעצם מה שפותח דלתות, הדף המסכן הזה