9 תשובות
שבוע
אצלי זה היה שבועיים אם אני לא טועה
שואל השאלה:
עשיתם את הניתוח עם ההחלמה הקשה או הקלה?
עשיתם את הניתוח עם ההחלמה הקשה או הקלה?
אנונימית
ההחלמה הקשה אבל הייתה החלמה מושלמת!
לא כאב לי בכלל ברוך השם
לא כאב לי בכלל ברוך השם
שואל השאלה:
אפשר לכתוב לך בפרטי לשאול כמה שאלות?
אפשר לכתוב לך בפרטי לשאול כמה שאלות?
אנונימית
בשמחה רבה
תכתבי
תכתבי
תלוי בסוג העדשות שאת שמה
אני עשיתי לייזר והייתי עם עדשות יומיות (רכות)
ואמרו לי 3 ימים לפני לא לשים
אני עשיתי לייזר והייתי עם עדשות יומיות (רכות)
ואמרו לי 3 ימים לפני לא לשים
שואל השאלה:
גם יומיות רכות
ולפני הבדיקת התאמה גם 3 ימים?
גם יומיות רכות
ולפני הבדיקת התאמה גם 3 ימים?
אנונימית
כן
באותו הנושא: