9 תשובות
שבוע
אצלי זה היה שבועיים אם אני לא טועה
שואל השאלה:
עשיתם את הניתוח עם ההחלמה הקשה או הקלה?
אנונימית
ההחלמה הקשה אבל הייתה החלמה מושלמת!
לא כאב לי בכלל ברוך השם
שואל השאלה:
אפשר לכתוב לך בפרטי לשאול כמה שאלות?
אנונימית
בשמחה רבה
תכתבי
תלוי בסוג העדשות שאת שמה
אני עשיתי לייזר והייתי עם עדשות יומיות (רכות)
ואמרו לי 3 ימים לפני לא לשים
שואל השאלה:
גם יומיות רכות
ולפני הבדיקת התאמה גם 3 ימים?
אנונימית
כן