11 תשובות
בתגובה למעלה ריל
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודע למה זה רשם שאני אנונימית אני בן
ומה מה קשור לא פגשתם בחיים שלכם בנות? תמיד חייבות להגיד את המילה האחרונה ואם הן רואות שהן טועות הן מתחילות במניפולציות או רגשיות או בשיחה עצמה לדבר על נושאים אחרים
אנונימי
מישהי פגעה בך אחי
שואל השאלה:
טוב שכחתי שכולם פה ילדים תגדלו ותבינו על מה אני מדבר
אנונימי
ההפך
ילדות יעשו עליך מניפולציות אישה שהתבגרה תדע לבקש סליחה
ככה (הן לא תמיד צודקות אבל יש איזשהו מנהג לתת להן תחושה שכן)
מי אמר את השטות הזאתי
אני לא חייבת זה יוצא לי באופן טבעי