7 תשובות
תדברו על הקו שלכם
מה השם שלה מאיפה היא ומשם להתחיל שיחה
רק אל תדבר על הקו.
בהתחלה תחייך, ותראה אם היא שמה לב אליך ויש לה ווייב טוב, ואחרי זה תשאל מה לאן את הולכת כל פעם שאני רואה אותך
בהתחלה תחייך, ותראה אם היא שמה לב אליך ויש לה ווייב טוב, ואחרי זה תשאל מה לאן את הולכת כל פעם שאני רואה אותך
על שניידר
גם לי אין מושג
באותו הרגע אתה לא אמור ממש לדבר איתה רק להגיד לה היי ראיתי אותך ואת ממש יפה אפשר אינסטגרם או משהו כזה אתה לא נראלי אמור לפתח שיחה מעבר לזה שם אחרי זה שאתה שולח לה הודעה באינסטגרם זה כבר שאלות היכרות
זה באמת לא משנה, אתה יכול לומר כל דבר. מה שחשוב זה ליצור שיחה בתוך מסגרת זמן.
באותו הנושא: