3 תשובות
לא הליחה נמצאת בסימפונות ולפעמים עולה למעלה היא לא ממוקמת בגרון
הליחה לא נמצאת בושט איפה שהכדור עובר, היא נמצאת בסימפונות ולפעמים עולה דרך החלק העליון של קנה הנשימה, בגלל זה היא יוצאת רק בשיעול.
לא זה לא המקום שם
תרגישי טוב