9 תשובות
ברירת שמשון זה התוכנית של ישראל להפציץ את עזה עם פצצה גרעינית? אם אני לא טועה וזה זה אז ממש לא. ישראל אולי עושה דברים מטומטמים (יותר כמו הממשלה) אבל להפציץ עם פצצת אטום את עזה וכל האויבים זה מהלך ממש ממש גרוע לשלוף.
אני גם לא בטוח אם באמת יש לנו פצצה גרעינית
שואל השאלה:
וואי עזבו אתם לא יודעים מה זו ברירת שמשון זה ברגע שלישראל אין ברירה יש מעט חיילים אין הספקה גדולה של טילים אז אנחנו פשוט מפוצצים את כדור הארץ אם כל הגרעין שיש לנו
וואי עזבו אתם לא יודעים מה זו ברירת שמשון זה ברגע שלישראל אין ברירה יש מעט חיילים אין הספקה גדולה של טילים אז אנחנו פשוט מפוצצים את כדור הארץ אם כל הגרעין שיש לנו
אנונימי
לא סביר בכלל.
אין שום סיבה שנתמש בכלי שאנחנו לא מודים שיש לנו.
ואפילו אם היה לנו, לא סביר שהשם של התוכנית הסודית שלנו התגלה.
ואפילו אם זה באמת השם של התוכנית הסודית של הנשק הסודי שלנו. למה בדיוק סביר שנצטרך להשתמש בו כרגע?
אין שום סיבה שנתמש בכלי שאנחנו לא מודים שיש לנו.
ואפילו אם היה לנו, לא סביר שהשם של התוכנית הסודית שלנו התגלה.
ואפילו אם זה באמת השם של התוכנית הסודית של הנשק הסודי שלנו. למה בדיוק סביר שנצטרך להשתמש בו כרגע?
שואל השאלה:
תחקור על זה יותר
תחקור על זה יותר
אנונימי
^^מקורות זרים זה הדבר היחיד שיש.
מדינת ישראל לא מפרסמת שום דבר בנושא.
אין שום מקור אמין יותר מזה.
מדינת ישראל לא מפרסמת שום דבר בנושא.
אין שום מקור אמין יותר מזה.
שואל השאלה:
ממקורות זרים זה ממש אמין
ממקורות זרים זה ממש אמין
אנונימי
^^זה ממש לא כל כדור הארץ
יש למדינת ישראל (לפי מקורות זרים) בין 80 ל400 ראשי נפץ גרעיניים.
זה לא מספיק כדי לפוצץ אפילו מדינה גדולה.
בטח שלא את כל כדור הארץ.
יש למדינת ישראל (לפי מקורות זרים) בין 80 ל400 ראשי נפץ גרעיניים.
זה לא מספיק כדי לפוצץ אפילו מדינה גדולה.
בטח שלא את כל כדור הארץ.
את כל כדור הארץ?? לא אחי למה שנעשה זה
באותו הנושא: