7 תשובות
כמישהי מהצפון, מתרגלים, עם כמה שכאוב לומר מתרגלים לזה בסוף
אני אישית חושב רק על בורא עולם
ואומר תהלים
ומרגיש בטוח - אין עוד מלבדו :)

"אשרי אדם בוטח בך"
אנונימי
אמונה מאוד יכולה לעזור וגם סטטסטיקה
תנסי לפנות לטיפול כלשהו
אולי מרכז חוסן
זה יכול מאוד לעזור:)
שואל השאלה:
ואבא שלי שגר במרכז לוקח את זה מזה צ'יל
אנונימית
שואל השאלה:
כן, הקטע הכי הזוי זה שאף פעם לא יורים לאזור שלי (השרון הצפוני) (בהצלחה לדעת איפה זה)
אנונימית
היי לך,
שומעת כמה הפחד הזה חזק אצלך, וכמה הדריכות תמידית, הלב דופק מהר, הרגליים מוכנות לריצה. נשמע כאילו את חיה על כפתור של כוננות מתמדת, וזה באמת יכול להיות מתיש.
את מתארת מצבים שגם כשאין אזעקה הראש והגוף כבר שם, מגיבים. ואת לא לבד בזה. אחרי תקופה כל כך מאיימת ומתמשכת, הרבה אנשים מרגישים ככה, והתגובות האלה, גם אם הן מרגישות קיצוניות, הן תגובות של מערכת שמנסה להגן עלייך.
זה לא כי את חלשה, אלא כי עברת ואת עוד אולי עוברת משהו גדול מזה.
לפעמים לשתף מישהו/י קרובים, יכול להקל, גם אם במעט.
מזמינה אותך לפנות אלינו גם בצ'אט ולהמשיך לשתף בכל מה שמרגיש לנכון, דרך הלינק המצורף, או בוואצפ בטלפון 055-9571399.

שלך,
מתנדבת סה"ר