11 תשובות
את יכולה להוריד לפחות 70 קילו אם תיפרדי ממנו
דיי מה זה
תיפרדי ממנו את
אנונימי
את לא צריכה לרדת במשקל בשבילו
הוא לא שווה אותך
דבר ראשון, את לא שמנה.
דבר שני, תיפרדי ממנו. לטובתך
דש ושלום
להיפרד ממנו. נשמע כמו בן אדם לא רציני
משיכה זה חשוב
אנונימי
איזה חרא הוא.
אף אחד לא אמור לגרום לך להרגיש ככה ובטח לא מישהו שאמור לאהוב אותך. אם הוא רוצה להיפרד בגלל דבר כזה, כנראה שהוא לא היה שווה
אותך מלכתחילה
מגיע לך מישהו שיעריך אותך כמו שאת לא מישהו שאוהב אותך רק שנוח לו
אחותי תיפרדי ממנו את
ואת ממש לא צריכה לרדת במשקל בשבילו!!!
אנונימית
קודם כל את לא שמנה
דבר שני ממש אל תשני את עצמך בשבילו
זה אומר המון עליו אם הוא רוצה להיפרד ממך כי עלית קצת במשקל
תיפרדי ממנו
היי לך,
מבינה ממה שכתבת שאת חוששת מהפרידה מהחבר שלך ומניחה שאת מרגישה אליו רגשות אהבה... אולי חוששת להרגיש בדידות וריקנות אם תפרדו... נדמה שאת מוכנה לעשות מאמץ כדי לעמוד בתנאי שהציב לך... משערת ששאלת את עצמך האם האהבה שלו תלויה במשקל שלך... יכולה לדמיין את תחושת שברון הלב שמרחפת מעלייך...
כמה לא מובן מאליו שמצאת את הכח לכתוב פה. לעתים לדבר עם מישהו קרוב או עם איש מקצוע יכול לסייע ולתת כלים למצא את הדרך הנכונה עבורך להתמודד.
כמתנדבת בעמותת סה"ר, מזמינה אותך לצ'אט שלנו - אפשר לדבר, לשתף בתחושות ובמחשבות. המתנדבים שלנו שם בשבילך גם הערב. מצרפת את הלינק להתקשרות וניתן לפנות גם בווטסאפ במספר 055-9571399.

שלך,
מתנדבת סה"ר