7 תשובות
אחותי אל תרגישי רע, כל אחד מתגבר על הפרידה בקצב שלו אין לזה זמן ספציפי
את חזקה מאמינה בך 3>
מותר לך להמשיך בחיים, דריכם נפרדו.
אני שמחה בשבילך שאת מצליחה להחלים.
אני מבינה אותך גם אני עברתי משהו דומה אין לך מה להרגיש רע את ממשיכה הלאה וזה לא משהו רע וזה בסדר וטבעי גם אם זה רק שבועיים
חחח זה בסדר את לא חייבת לו כלום נגמר המחויבות את לא צריכה להרגיש רע
כל אחת ודרכה בחיים. אין חוק אחד לכולן. אם את מתגברת עליו זה עדיף מאשר לסבול ולכאוב.
אין לי מושג מה היה לך במערכת ומה הסיבה שנפרדתם. אבל זה לא משנה לדרך שבה את מעכלת את המצב החדש.
אגב הרבה מטפלים ממליצים לא להשאר לבד תקופה ארוכה אלא למצוא חיבור אחר כלשהו כמה שיותר מהר.
שואל השאלה:
צאט טעיתי אני מתגעגעת אליו
אנונימית
זה טבעי להתגעגע אליו עדיין
אבל יום יבוא ואת תצחקי על שאהבת אותו בכלל
וגם הוא לא שווה אותך תמשיכי הלאה, בהצלחה❤❤❤