4 תשובות
שמאל
הכי יפה
הכי יפה
לי יש בשמאל בגלל שיש לי 2 עגילים בשמאל ו3 בימין, אז לדעתי היה יותר יפה לעשות בשמאל.. אבל בתכלס זה לא כזה משנה:)
שואל השאלה:
אז מה יותר יפה?
אז מה יותר יפה?
חולעליי
לי היה ימין אבל זה לא כל כך משנה
באותו הנושא: