13 תשובות
כן כי אולי הוא לא הכי טוב אבל עם כל השאר הוא כן הכי עדיף
מקווה מאוד שלא
מקווה שלא
בואו נגיד שלא אופתע אם כן
מקווה שלא
אם כן באמת שאין תקווה יותר
אם כן באמת שאין תקווה יותר
אנונימית
כן
לצערי כן
כן
אולי
ממש ממש מקווה שלא
כן. ברור. אם יתמודד וכנראה שיעשה את זה
דבר אחד שהחברה הישראלית הוכיחה בבירור הוא שהיא מצויינת בלשכוח. לזכור ולא לשכוח כבר מזמן סיסמא חלולה לאור פעולות הממשלה, בכל הרבדים, וכלפי כל המגזרים.
מקווה מאוד שלא
באותו הנושא: