6 תשובות
את על תלוש כן? אז אני די בטוח שאסור לו להוריד ממה שהוא אמר שיביא לך
ממש ממש לא לוותר, זה מגיע לך לגמריי! תכתבי לו *עכשיו* שקרתה טעות וקיבלת פחות מהסכום שנקבע.
שואל השאלה:
כשנכנסתי לעבודה עבדתי איזה יום יומיים בלי לדבר בכלל על כסף והוא מיוזמתו אמר לי שישלם 35
וככה באמת קיבלתי בהתחלה
זה לא היה חתום או משהו
פשוט הוא שלח לי את ההעברה הבנקאית עכשיו וזה לפי 30 לשעה
זה מאכזב כי ציפיתי לקבל לפי 35
שלחתי לו על זה הודעה בטח יענה בבוקר
הוא היה צריך ליידע אותך אבל בלי חוזה עבודה שקובע במדויק מה השכר אין ממש מה לעשות אלא אם הוא נותן מתחת למינימום ואז זה גם פלילי
לפי דעתי שווה לדבר איתו ולבקש שישלם על הפעם הזאת ושאם הוא עושה שינויים בשכר שיודיע ואז כמו שאמרו מעלי את יכולה לעשות את השיקולים שלך לגבי המקום אבל ללא ספק שווה לדבר איתו על זה
כן זה נכון שאם לא חתמת על שום חוזה מבחינה חוקית אין לך שום דבר לעשות עם זה אבל תקווי שהוא יהיה הגון מספיק בשביל להקשיב
אנונימי
בטח יענה כמובן
אם הוא יגיד שמעכשיו זה 30 לשעה תעשי את שיקולך האם להמשיך לעבוד או לא.
בכל מקרה תגידי לו שמגיע לך את ההפרש.
הוא היה צריך ליידע אותך אם הוא הוריד לך בשכר.
הוא לא יכול פשוט להחליט לשלם לך פחות
אם הוא לא מסכים להחזיר לך את ההפרש אני הייתי במקומך מחפש מקום אחר לעבוד בו