10 תשובות
זה טבעי אבל זה לא הופך את זה לחיובי
מה שמגיע לך תקבלי, היא הייתה השליחה בסהכ
כן אמאלה איזו שבורה היא
לגמרי לגיטימי שתרגישי פגועה, זה טבעי. אבל לריב איתה לא באמת יעשה לך טוב. היא עשתה טעות, הוא בחר ועכשיו את יכולה לבחור להתרחק ולשמור על השקט שלך. זה הכוח שלך.
שואל השאלה:
היא גם ידעה שאנחנו יוצאים והיא עקבה אחרי ואחרי כל החברות שלי בזמן הזוגיות ולא הבנתי למה
אנונימית
אני גם גיליתי הרבה רק אחרי הפרידה והשתגעתי אבל זה כבר לא שווה את הכוחות ועברת את השלב הזה הוא והיא לא רלוונטיים, ובית לא בונים על דמעות של אישה אחרת אהובה כמו שהוא בא אליה ככה הוא ילך
אנונימית
^^^אז זה אפילו יותר מבאס ומציק היא ידעה, התעניינה, ואיכשהו עדיין בחרה לדרוך על זה. זה לגמרי מסביר את התחושות שלך. אבל גם עם כל זה עדיף לשחרר מהדרמה ולתת לה להתבשל עם הבחירות שלה. את שווה הרבה יותר מזה.
לא לגיטימי. את במחזור? זה יסביר את זה
אנונימי
סבבה היא ביץ והכל
אבל את באמת חושבת שהיא זאת שאמורה לעניין אותך ? הוא נפרד ממך הוא היה בן זוג שלך ועשה את מה שעשה היא סתם ניצב במשוואה .. 90 אחוז מהאשמה זה עליו
UoU
שואל השאלה:
שהיא באה כאילו היא חברה ותומכת בזוגיות ורק ניסתה להפריד
אנונימית
מין הסתם שהוא גם אשם זה ברור מאליו
אבל רציני שאתם מצפים שהיא תשב בחיבוק ידיים כשמישהי מתחילה עם הבן זוג שלה
לא לשקר לעצמכם אף אחת לא הייתה שותקת למישהי שמתחילה עם הבן זוג שלה
אנונימית