התחברות
הרשמה
שאלתי את המורה של מקריית אתא איך החופש ומה שלומה לפני, שבוע וחצי האם במהלך החופש כדאי לי לשלוח עוד הודעה או שלוותר שזה יהיה מציק?
6 באוגוסט 2013, 23:45
הודעות
2 תשובות
אל תשלחי שוב
א
אנונימוס(:
אל תשלחי לה שוב, זה סתם מציק
אנונימי
באותו הנושא:
שאלתי את המורה שלי שאלה בוואצפ והוא ענה ובסוף רשם "שבת שלום אחי" חח מה לענות?
המורה שלנו מכריח אותנו להביא חפץ שמתאר את החופש שלנו מה אפשר לקחת?
מורה נהיגה בקריות שמוכן לקבל תלמיד אחרי 5 טסטים - יש?
המורה שלי למתמטיקה הביאה לנו דף עבודה לחופש
קיבלנו לחופש עבודה במטמטיקה ואמרו לנו לעשות אותה, אבל המורה למטמטיקה שלנו מתפטרת, לעשות או לא?
המורה שלי חולה 3 ימים, כדי לשלוח לה הודעה לשאול אותה מה שלומה?
בריכות באיזור רחובות - שלום, איפה באיזור רחובות יש בריכות שפועלות כל השנה (רחובות, קריית עקרון, ביל"ו)?
שאלתי מה היו השיעורים היום באיזה קבוצה בוואטסאפ בלי המורה
אם קניתי חודשי חופשי בחיפה, אז אני יכול לנסוע גם עם זה לקריות?
היום שאלתי משהו את המורה ו..
מורים מקבלים משכורת בחודשיים של החופש הגדול?