12 תשובות
אם אתה חושב שתוציא ציון יותר גבוה במועד הבא אז כן אבל אם אתה לא בטוח בזה אז לא
השאלה היחידה היא האם הבגרות שיקפה את היכולות שלך או שאתה יכול יותר
שואל השאלה:
אני לא בטוח שאוציא יותר גבוה אבל לוקחים את הציון הגבוה
אנונימי
לא מה
שואל השאלה:
זה זין שאני לא יכול לראות במה טעיתי אז אני לא יודע מה זה משקף
אנונימי
^^^^נכון.לוקחים את הגבוה ולכן שווה לנסות לשפר תמיד כל עוד אתה חושב שיש מקום לשיפור
ממש לא
כן.
ועוד עצה: אל תקשיב לאנשים בסטיפס בדברים כאלו.
תלך למועד ב.
לא
תשפר ציונים במקצועות אחרים.. מתמטיקה/אנגלית אם אתה צריך
אנונימית