8 תשובות
לדעתי לא כל כך.
בגלל כל החידושים, כל שבועיים יש גרסנ חדשה ואז גם החשבון החינמי מקבל את מה שהיה. זה אומר שתקבלי את זה שבועיים אחרי המשלמים. אז למה לשלם בשביל זה?
בגלל כל החידושים, כל שבועיים יש גרסנ חדשה ואז גם החשבון החינמי מקבל את מה שהיה. זה אומר שתקבלי את זה שבועיים אחרי המשלמים. אז למה לשלם בשביל זה?
שואל השאלה:
לא שימושים חשובים,
שימושים ממש שטותיים כמו הקטע עם התמונות וזה
לא שימושים חשובים,
שימושים ממש שטותיים כמו הקטע עם התמונות וזה
אנונימית
תלוי כמה את משתמשת
תלוי מה השימוש שלך
אני סטודנט והמנוי הזה זה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים שלי
אבל אם זה סתם לדברים קטנים פה ושם אז לא כזה שווה
אני סטודנט והמנוי הזה זה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים שלי
אבל אם זה סתם לדברים קטנים פה ושם אז לא כזה שווה
תלוי בשימושים שלך, לי יצא שכן
שואל השאלה:
חיוך מאולץ:) ^^^
יש לי גם צ'אט איתו בוואטספ אבל הוא מוגבל ממש בהרבה דברים
חיוך מאולץ:) ^^^
יש לי גם צ'אט איתו בוואטספ אבל הוא מוגבל ממש בהרבה דברים
אנונימית
נראה לי הדבר היחיד שהוא לא עושה זה תמונות ושיחות
יש קישור לצ'אט וואטצפ איתו, נגיד אני איתי בוואצאפ בחינם והכל
באותו הנושא: