8 תשובות
תשימי את הסינטומיצין המשחת עיניים ותסובבי את העגיל כל הזמן.. זה מה שאני עשיתי שהיה לי חור שלישי וזה ממש עזר לי עם האינפקציה
שואל השאלה:
לסובב את הסוגר מאחורה?
לסובב את הסוגר מאחורה?
אנונימית
לא לגעת יותר מידי עם ידיים מלוכלכות
לשים משחה.. ולסובב את זה כל הזמן.. ולהרחיק כמה שיותר את השיער מהאזור
לי זה עבר תוך שבוע אבל לכל אחד זה עובר בזמן אחר...
בימינו יש כל מיני משחות כאלה שאפשר לקנות נראה לי בבית מרקחת שמפחיתות את הכאב תנסי אותן:)
כן לא מהמקדימה אבל עם ידיים נקיות
שואל השאלה:
תוך כמה זמן מהיום שעשיתי זה אמור לעבור?
תוך כמה זמן מהיום שעשיתי זה אמור לעבור?
אנונימית
באותו הנושא: