4 תשובות
זה החיסרון של אייפון..
טליה
יתכן שמדובר בכניסה שמחייבת הסכמה לתנאים וצריך שייפתח עמוד הסכמה לשם כך.
היכנס ל"הגדרות" ובחר את safari. בשורה השלישית יש "פתח קישורים" - היכנס לזה ובחר את "עמוד חדש".
במקרים רבים זו הבעיה והפתרון עובד כמו קסם.
היכנס ל"הגדרות" ובחר את safari. בשורה השלישית יש "פתח קישורים" - היכנס לזה ובחר את "עמוד חדש".
במקרים רבים זו הבעיה והפתרון עובד כמו קסם.
מערכת סטיפס
מביך נשמה תתקפל
אין שום קשר בין התשובות לשאלה, ואין לאייפון שום חיסרון בזיהוי רשתות!
הפיתרון הוא פשוט - יש לגשת להגדרות> כללי> איפוס (נמצא למטה) > אפס הגדרות רשת.
במידה וזה אינו עוזר - אז כבר מדובר בתקלת חומרה ולא בתוכנה של האייפון.
הפיתרון הוא פשוט - יש לגשת להגדרות> כללי> איפוס (נמצא למטה) > אפס הגדרות רשת.
במידה וזה אינו עוזר - אז כבר מדובר בתקלת חומרה ולא בתוכנה של האייפון.
באותו הנושא: