7 תשובות
עדיף עם אפליקציית צ'יק, שאתה צריך להפעיל את זה כל פעם שאתה נוסע זה 30 ל24 שעות
אתה מפעיל דרך הטלפון
שואל השאלה:
לא נותן לי להיכנס
לא נותן לי להיכנס
עברת טסט כבר?
שואל השאלה:
כן
כן
לפי מה כתבת לדעתי האפליקציה של ליברה (ציק) תענה לך על הדרישות,אין התחייבות לכמות ימים, אפשר כמה פעמים שאתה רוצה להפעיל ללא הגבלה, וממש קל להשתמש בה.
יש לליברה את אפליקצית צ'יק. היא מיועדת לנהגים חדשים וצעירים. אין הגבלה של ק"מ, אין התחייבות למינימום ימים וגם אין תשלום מינימלי.
אנונימית
באותו הנושא: