9 תשובות
שואל השאלה:
כן זה פשוט ניסוי חברתי איכס
אנונימית
הייתי בורחת כן
תברחי תברחי תברחי
נוסי על נפשך
תברחי.
הייתי בורח מאחת כזאת
אנונימי
אפילו אני לא עוקבת אחרי ספאם של 16 בנות אני מתה
אחותי או שהוא סטןציונר או שהוא ג**
אנונימית
איכ תברחי
שואל השאלה:
שחקן כדורגל^
אנונימית