11 תשובות
הגענו ליום שקצינים שואלים שאלות לגבי עונשים לחיילים שלהם בסטיפס
אנונימי
שואל השאלה:
בדרך הביתה היינו בעצירת ביניים באמצע חור, ולפני שכולם באו לעלות הוא הלך לשיחים להשתין שכולם יכלו לראות.
לגיטימי?
אנונימית
שואל השאלה:
ואי ואי לא נעים לפרט פה מה יכלו לראות חחח
אנונימית
שואל השאלה:
לא ראו את הזה שלו בעצמו
אנונימית
זה מקובל
שואל השאלה:
באמת? יד פה אנשים שעשו את זה?
זה לא מפריע לשאר החיילים?
אנונימית
חד משמעית ואין צורך לשאול שוב
שואל השאלה:
מה הכוונה צורה פלילית?
אנונימית
שואל השאלה:
ודווקא להיות מפקדת זה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים שלי
אנונימית
הבנת אפשר לחזל"ש את השאלה?
זה לא מתאים.. אתה עם מדים יצוגיים הייתי מעיר לו