9 תשובות
אני בת 14 וחצי ואני 1.65, ואני ממש לא גבוהה!
תשאלי את הנמוכות איך עושים את זה, הן יודעות.
מה אתם מתומתמים? איזה גבוהה מידי? זה כל כך ד-פ-ו-ק! אתם חיים בי-ש-ר-א-ל! פה הממוצה זה 1.40 בלאטטט! אני בת 13 והגובה שלי 63... ואני געה בזה. את לא צריחה לדעוג זה גובה מושלם:d לכל הארצות הנורמאליות ( לא ישראל):d
יחי זה לא כזה גבוה וחוץ מזה בנים גבוהים אוהבים גבוהות (מדבר מניסיון xd בן 14 מטר 1.84)
זה בסדר
אי אפשר לנמוך
ואני 1.77 אז תגידי תודה.
אי אפשר לנמוך
ואני 1.77 אז תגידי תודה.
תקשיבי אם את גבוהה מדי אנלא יודעת מה אני אני בת 12 ומטר 67
אנונימית
חחח אני בת 16 ואני נמוכה ממך..
זה ממש לא גבוה מידיי מאיפה הבאת את זה
לבת 14 זה די הרבה מעל הממוצע
באותו הנושא: