3 תשובות
אולי רק עם אנשים מסויימים אבל בכלליות לא כי עדיף לא לדעת הכל
אנונימי
לא
גם ככה אני אוברטינקרית
זה רק יחמיר
שואל השאלה:
האמת שחשבתי על זה לדעתי כן הייתי קונה כי ככה אוכל לדעת מי באמת אוהב אותי ומי פשוט סתם מנצל