3 תשובות
אולי רק עם אנשים מסויימים אבל בכלליות לא כי עדיף לא לדעת הכל
אנונימי
לא
גם ככה אני אוברטינקרית
זה רק יחמיר
גם ככה אני אוברטינקרית
זה רק יחמיר
שואל השאלה:
האמת שחשבתי על זה לדעתי כן הייתי קונה כי ככה אוכל לדעת מי באמת אוהב אותי ומי פשוט סתם מנצל
האמת שחשבתי על זה לדעתי כן הייתי קונה כי ככה אוכל לדעת מי באמת אוהב אותי ומי פשוט סתם מנצל
באותו הנושא: