5 תשובות
וואי יצאתי עם מישהו בן 18 אני הייתי באותו זמן 15 וחצי אני מטר 60 והוא היה יותר נמוך ממני ה' ישמור יש לי בעיה עם גובה אני לא יכולה
אנונימית
לא משנה לי גובה ככ אבל שלא יגיע לי לבטן או משהו
האמת שלא משנה לי גובה פשוט שלא יהיה נמוך ממני (אני בכלל מטר 56 חח)
הגובה המושלם בשבילי הוא 1.80 או 1.85 אבל הכי נמוך שהייתי מוכנה לצאת איתו הוא 1.65 כזה
שואל השאלה:
1.75 זה טוב או רע ?