13 תשובות
מה מה קשור אחי
לא, זה כי היה הסכם לקצץ ימי חופש והחליטו שזה לא קריטי כמו שאין חופש אחרי הסילבסטר למרות שכולם חוגגים
שואל השאלה:
מי מנסה לצאת קורבן? אני סתם שואלת. אגב, אם מימונה היה חג של כולם, משרד החינוך לא היה חושב אפילו על לבטל את החופש שאחרי המימונה.
אנונימית
הדכ מכבדים פשוט כי זה לא יום חג מוכרז ממש כי זה לילה
נגיד בנובי גוד כל הרוסים והצאחלות נשארו עד מאוחר והמורים כיבדו ועשו את זה גם במימונה
צודקת
אבל היום למדתי גם שמשרד החינוך נותנים לתלמידים עם דיסקלקוליה לעשות 3 יחל מתמטיקה
למרות שכאילו
זה רק חישובים
מה הקטע
שואל השאלה:
דיסקלקוליה זה כמו דיסלקציה של מספרים אז דווקא כן הגיוני..
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שאני מתמודדת, זה לא שיש עוד אופציה. מה הקשר? למה ישר להיות כאלה תוקפנים?
אני פשוט אומרת שזה לא הכי מכבד.
אנונימית
זה לא חג של מזרחים זה חג של ספציפית מרוקאים
אנונימי
אז ככה זה לכל החגי לילה הלא מוכרזים. באסה תתמודדי כולנו מתמודדים
אם מספנק אנשים רוצים לכבד במשרד החינוך תעשו עצומה ווטאבר
שואל השאלה:
^אבל זה הקטע, הם לא מכבדים. הם משאירים לנו 2 אופציות:
1. לא לחגוג מימונה
2. לבוא לבית ספר עייפים
איך זה לכבד? פעם תמיד היו הופעות וכאלה ביום שאחרי המימונה כי הילדים היו בחופש מהבית ספר.
אנונימית
לפי מה שהבנתי קשה להם עם חישובים לא בתפיסה נגיד גיאומטריה לא קשה להם
אז למה לשים במקום עם הרבה חישובים ולא במקום עם הפשטה מתמטית כמו 5? או אפילו חומר מתקדם ומופשט יותר