3 תשובות
שואל השאלה:
@727 איך אני יודע אם יהיה לי חורף או קיץ?
נגיד השנה היה לי תנך בחורף
הסטוריה היה לי חצי בגרות בחורף וחצי בקיץ ומגמות והקבצות בקיץ ולשון יש לי קיץ
ושנה הבאה יש לי בספרות אזרחות מגמות והקבצות
@727 איך אני יודע אם יהיה לי חורף או קיץ?
נגיד השנה היה לי תנך בחורף
הסטוריה היה לי חצי בגרות בחורף וחצי בקיץ ומגמות והקבצות בקיץ ולשון יש לי קיץ
ושנה הבאה יש לי בספרות אזרחות מגמות והקבצות
אנונימי
הכל תלוי אם יש לך בגרויות חורף או קיץ לדעתי
אבל אם אתה יכול לנהל לעצמך זמנים ואם המקום עבודה גמיש עם העובדה שאתה תלמיד אז זה יכול להיות בסדר
אבל אם אתה יכול לנהל לעצמך זמנים ואם המקום עבודה גמיש עם העובדה שאתה תלמיד אז זה יכול להיות בסדר
אנונימית
הלחץ רק עולה בכיתה יב
באותו הנושא: