התחברות
הרשמה
אם אני במחשב בחדר בחושך ורק מהמסך של המחשב יש אור, זה יכול להרוס את הראייה?
8 באוגוסט 2013, 23:32
מחשבים ניידים
מחשב נייד
לפטופ
מחשבים
עיניים
ראייה
2 תשובות
כן, מומלץ שתשבי כמה שיותר רחוק מהמסך, זה מביא קרינה ויכול לסרטן וגם זה יכול להזיק לראייה.
עדייף באור.
א
אוהבת לעזור מ- ♡ יובל.
יכול מאוד להרוס
י
ילדה ♥
באותו הנושא:
הייתי בחדר שלי במיטה בחושך ובכיתי, לא שמעו אותי כי אני בוכה בלי קול כדי שלא ישמעו ואז אח שלי נכנס לי לחדר..
להיות בפלאפון או במחשב בחושך, מזיק לעיניים?
אין לי אינטרנט בחדר במחשב אז אני מפעילה את הנקודה החמה בפלאפון כדי להתחבר מהמחשב,
אח שלי נמצא בחדר שלי מאיזה 11 בלילה עד עכשיו, הוא במחשב הנייד שלו ומרעיש, ובגללו לא נכנסתי למיטה אפילו כי אני יודעת
פריצה אפשרית של האקרים למחשב כבוי - המחשב שלי מכובה, האקרים יכולים לפרוץ למחשב שלי?
לכידת מסך המחשב - היי, איך אפשר לצלם את המסך של המחשב במחשב?
המאווררים במחשב שלי נשרפו והמחשב שלי עובד שעה ואחר כך נכבה, מחשב נייד, מה לעשות?!
תקשיבי המחשב שלי היה דלוק כל הלילה עם המצלמה דלוקה וראיתי בבוקר את זה וראיתי שמשהו הלך לי בחדר הוא פתח וסגר את החלון שהוא הלך אני ממש מפחד מה לעשות?
אני תמיד רואה דברים כאלו בחושך בחדר שלי
העכבר במחשב לא מגיב, מה לעשות חוץ מלאתחל את המחשב?
רעיונות לדברים לחדר חושך ממש מפחיד?