אני יודעת שלא עושים פה עבודות וכזה אבל מישהו יכול לעזור לי בשאלת בגרות בספרות?
אני צריכה להגיש את השאלה מחר אז פליז שמישהו יעשה לי, זה שאלת בגרות אז צריך לענות עליה בפתיחה גוף השאלה וסיכום. זה על הסיפור "הצפירה" , השאלה: כדי *לאפיין דמות בסיפור*, היוצר נוקט כמה דרכים : תיאור המראה החיצוני שלה , התנהגותה, מחשבותיה , עולמה הפנימי , הסביבה בה היא פועלת יחסיה עם הזולת . *בחרו* _בשתיים_ בדרכי אפיון אלה , והסבירו *מה* אפשר ללמוד באמצאותן על דמות המרכזית בסיפור.