12 תשובות
זה בסדר גמור לבכות, תקבל את זה בטוב, זו דרך של הגוף להוריד סטרס
שואל השאלה:
אני בוכה בלי סיבה פתאום נזכרתי במה שעובר עלי והתחלתי לבכות
אני בוכה בלי סיבה פתאום נזכרתי במה שעובר עלי והתחלתי לבכות
אנונימי
למה אתה בוכה
אנונימית
זה בסדר לבכות ואין בזה שום דבר רע, אני מבין וזה נורמאלי כשאתה נזכר במשהו קשה שככה זה יוצא בבכי
שואל השאלה:
לא זה הפך לרמה מוגזמת
לא זה הפך לרמה מוגזמת
אנונימי
שה נורמלי הכל טוב כנראה אתה רגיש או משהו
אנונימית
ניסית?
שואל השאלה:
מה ניסיתי
מה ניסיתי
אנונימי
אתה אוכל טוב?
אנונימית
זה כנראה מצב נפשי חרא ו/או סטרס. אני מכירה את זה. אני חוויתי את זה גם. תנסה מוזיקה, לי זה עזר :)
אני כאן אם אתה צריך לפרוק :)
אני כאן אם אתה צריך לפרוק :)
לאכול ילדים
שואל השאלה:
^אבל ילדים זה לא טעים
^אבל ילדים זה לא טעים
אנונימי