9 תשובות
כן את אומרת לה שקיבלת גימלים ומצלמת את הטופס
לכתוב לה היי, קיבלתי גימלים לימים 1,2
מצלמת לה טופס
מצלמת לה טופס
פשוט לצלם לה את הדף עם הגימלים, שהתמונה תהיה ברורה, ולכתוב לה שאת לא מרגישה טוב וקיבלת גימלים.
ככה לפחות אני הייתי עושה את זה כשהייתי בסדיר
ככה לפחות אני הייתי עושה את זה כשהייתי בסדיר
אני אומר למפקד שלי לפני שאני לא מרגיש טוב ושאני הולך לביקור רופא ואז מצלם לו אם קיבלתי גימלים
ליטרלי מה שעשיתי אתמול
בינתיים אף מ"צ לא בא לבית שלי עם אזיקים וחדשות רעות
בינתיים אף מ"צ לא בא לבית שלי עם אזיקים וחדשות רעות
כן
היי, אני לא מרגישה טוב אני הלכתי לרופא וקיבלתי גימלים ולצלם את הגימלים
כן כזה "שלום המפקדת, בוקר/צהריים/ערב טוב.
הוצאתי גימלים לימים ככה וככה" ואז תצרפי קובץ או תמונה וזהו.
הוצאתי גימלים לימים ככה וככה" ואז תצרפי קובץ או תמונה וזהו.
באותו הנושא: