6 תשובות
כן
לא.
הבינה המלאכותית היא סכנה קיומית לאנושות. זה בעצם התחלת הסוף.
מצד שני מי אמר שהאנושות בכלל ראויה להשאר קיימת?
מסכים אבל לא ביגלל זה
אנונימי
כן. מסכימה מאוד
מהסיבה הזאת שהכל בקלות אתה צודק , אבל אנשים כבר מפסיקים להפעיל שיקול דעת ופיתוח מיומנויות באופן עצמאי
כן זה כבר עכשיו קורה