3 תשובות
כמובן שיש, בהצלחה
רפי
שואל השאלה:
תודה מיכל שענית לי. אבל המוניות לנתניה עוצרות בחבצלת או או נכנסות לנתניה?
והמוניות לחיפה לא צריך לעלות עליהם בתחנה המרכזית בת"א ואז כשהן מגעות לרכבת הן מלאות?
תתקני אותי אם אני טועה
תודה
תודה מיכל שענית לי. אבל המוניות לנתניה עוצרות בחבצלת או או נכנסות לנתניה?
והמוניות לחיפה לא צריך לעלות עליהם בתחנה המרכזית בת"א ואז כשהן מגעות לרכבת הן מלאות?
תתקני אותי אם אני טועה
תודה
כן, יש מוניות שירות לנתניה וחיפה והם יעצרו לך בחבצלת השרון
מיכל ב
באותו הנושא: