4 תשובות
אני רוצה לצאת אבל אותם מבאס כל העניין שאין במות וכאלה
מסוכן ברמות יש מלא רוחות גם המזג אוויר זוועה תיפגשו בבתים
כן כי אני מהצפון
אנונימי
לא בטוח, זה מסוכן מדי, עדיף להישאר בבית
באותו הנושא: