6 תשובות
כנראה שאני לא יצא
ביטלו הכל לאן תצאי
אני היום עסוקה בפינוי מהבית שלי :)
אנונימית
שואל השאלה:
קרב שלג בחוץ או משהו
אנונימית
אני יוצאת כאילו אין אצלי את השריפות והכל ולקראת הערב גם יתקרר אז יהיה סבבה
ביטלו לנו וגם אם היה לא הייתי יוצאת