11 תשובות
אוכלוסיה לא משהט
משהו*
שואל השאלה:
לא יפה תל אביבים מאוד אוהבים קבב
הם גם אוהבים ערבים
שואל השאלה:
נו ומה הבעיה
תעשה חושבים לבד
שואל השאלה:
בסדר כול ערבים רוצחים
העיר הכי מסריחה במרכז
אוהב לשהות ב-תל אביב ,
לעולם לא אגור בה
לא כל 1 מתחבר לעיר הזאת
פחות מתחברת
לעיר הזאת
ללכת לטייל בה?
לפעמים אני אוהבת.
אבל בגדול לא מתקרבת לשם כל כך
רק כשחייבת
כי זאת עיר עם מלא בלגן ואני לא אוהבת את זה
אני אוהבת שקט
^^^ היא וגם בני ברק חחח שתי ערים דוחות