12 תשובות
שהיא פסיכית
שהיא כלב
קניבליזם
כנראה שהיא כלבה
איזה קניבלזים אני צורחת. תאמת גם אני לא מבינה למה אני עושה את זה פשוט שאני אוהבת מישהו אני רוצה יותר מי רק לחבק ולדבר איתו אז אני נושכת שאני מרגישה שאני רוצה יותר
אנונימית
always girls not all girls
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ אז זה אומר שהיא רצתה אותי? או שזה לא קשור
אנונימי
כןכן או שהיה לה איזה רעב כלפיך חיחי
אנונימית
שהיא אהבה אותך

לווא דווקא בקטע רומנטי, סתם יש בנות (גם אני) שאנחנו נושכות אנשים שאנחנו אוהבות. לא בקטע רומנטי בהכרח- יכולה לנשוך גם בני דודים או אחים קטנים או ידידים מפרץ אהבה כזה חחחח
זה לא תמיד רומנטי יש אנשים בנות לרוב שפשוט אוהבות לנשוך אנשים שהם חשובים להם וקרובים אליהם אתה בטח היית ידיד טוב שלה עבורה